Sunday, May 15, 2011

Äntligen ridit « Välkommen till Stall Höjden

Som rubriken lyder. Finally fick jag tummen ur och kom ut på en uteritt. Åkte till Caroline och vi begav oss ut. Det var så himla underbart! Ridit och pratat massor med strunt, kan det bli bättre? ;) Nu är jag jättesugen på att anmäla mig till Marks lokala nästa helg. Men jag vet inte, har ju inte hoppat Bulis på 4v och hon har vilat i 3. Hmm, men det suger sååå i hopptarmen. Ska hoppa henne på onsdag, får besluta efter det.

Har funderat en hel del på det här med veckoscheman. Kanske skulle det hjälpa mig i vardagen om jag gjorde upp scheman på hur jag ska rida en vecka framöver. Med tanke på att det är körigt på jobbet just nu och att jag har två att rida så vore nog det bra. Har ju dessutom Rosie som måste sättas igång ordentligt igen innan hon kan gå något.. Någon som har tips på bra upplägg?

Nåja, pållarna är inne nu efter en hel dag med knepigt väder. De står ju ute utan täcke nu för det mesta och det blir kallt med allt detta regn. Kollade vädret innan för veckan som kommer och helgen verkar bjuda på riktig sommarvärme :D Underbart!

No comments:

Post a Comment