Monday, May 16, 2011

Singuratate. « Harmonia's Blog

Dupa o zi petrecuta in oras inconjurata de prieteni .. ma intorc acasa.
Imi torn un pahar de vin si ma asez confortabil in fotoliul meu . In zare inca se mai vad cateva masini ratacite …
E 4 dimineata .. Imi aprind o tigare si ascult in taina Chris De Burgh- A women's heart .
Ma simt singura .. mai singura ca niciodata.

Realizez cat de mult imi lipseste un "cineva" langa mine . Cineva care sa ma inteleaga , sa-si doreasca sa-l iubesc, sa ma sarute cu pofta si care sa ma tina de mana atunci cand simt nevoia.
Sunt singura pentru ca m-am saturat de tatonarile de la inceputul fiecarei relatiei .. de acel joc inocent . Ultimele mele relatii mi-au lasat gust amar .. sau, pur si simplu nu mi-au lasat nimic . Poate doar mi-au luat ..mi-au luat naivitatea si optimismul ce-l aveam odata .

– Nu pot sa cred ca inca esti singura . Ai atatea optiuni , oriunde te faci remarcata ! … Imi zise astazi un prieten apropiat ..

Am tacut … si i-am zambit . In sinea mea mi-am spus ca nu e chiar asa de necrezut faptul ca sunt singura … de necrezut este ca .. inca ma atrag persoanele nepotrivite .
Prima mea iubire mi-a spus ca… Iubirea se naste din pacat .
Imi sting tigarea .. masinile din zare au disparut ..mi-a mai ramas doar melodia .

A womans night is filled with dreaming,
Of the perfect man who may not be you …

No comments:

Post a Comment