Monday, May 9, 2011

Academia Vampirilor: seria « gabriella's Blog

Toate volume din aceasta serie mi s-au parut reusite, imi pare foarte rau ca se termina seria dar totusi va fi un spin-off. Dupa parerea mea nu cred ca va fi la fel ca Academia Vampirilor, chiar daca vor fi cateva personaje cu care ne-am obisnuit. Nu va mai fi personajul principal Rose (care e personajul meu favorit) ci alchimista Sydney pe care am mai intalnito pana cum si in celelalte volume ( Juramantul de sange, Limitele spiritului si Sacrificiul final).
Imi pare foarte rau ca s-a terminat seria, nu as fi vrut sa se termine dar asta e toate lucrurile au cate un sfarsit! Acum a mai ramas sa asteptam filmul! Chiar daca sa terminat, tot raman fana a seriei ACADEMIA VAMPIRILOR!!!! Această înregistrare a fost postată pe 9 mai 2011 la 20:47 şi este pusă în categoria Academia vampirilor, Uncategorized cu etichete academia vampirilor, Juramantul de sange, Limitele spiritului, Sacrificiul final, seria Academia Vampirilor. poţi urmări orice răspunsuri la acest material prin feed-ul lui RSS 2.0 You can leave a response, or trackback from your own site.

No comments:

Post a Comment